Pred tromi rokmi som spoznala skvelého človeka, s ktorým sme sa dali neskor aj dokopy. Vedeli sme o sebe všetko a naozaj sme si rozumeli. Rodičia však s našim vzťahom nesúhlasili a tak sme sa rozišli. Ja som mala v tom čase tesne pred 18tkou on mal v čase nášho zoznámenia 25. Vždy ma skor priťahovali starši,ako moji rovesníci.Bolo to proste nádherné obdobie...Trvalo to takmer rok.
Po určitom čase sme si obaja našli nových partnerov, LENŽE...Ja cítim,že vzťah, v ktorom som zhruba pol roka,zrejme nie je to pravé.Niekde vo svojom najhlbšom vnútri to tak cítim.Že toto nie je človek s ktorým chcem zostať navždy. Som slaboch že to neskončím..Lenže to proste neviem. Od septembra študujem na VS,je to dosť náročné , z 5 skúšok mám hotové 3,dve najťažšie ma ešte čakajú....Mám málo času,stále som unavená,často nervozna.
A to čo ma dosť znepokojuje je fakt,že vždy ked vidím mojho bývalého priateľa na FB tak sa mi strašne rozbúcha srdce.. Ked vidím jeho fotky, mám chuť vráťiť čas spať a prežiť to ešte raz...Jasné,že to nejde je zadaný,je to už minulosť ale.Prečo mám pocit ,že len s ním to malo naozaj význam . Že len s ním som si skutočne rozumela. Niekedy si predstavujem,aké by to bolo keby ho vidím..Po tých rokoch. Viem,že to sa už nikdy nestane,ale je možné aby mi aj po toľkých mesiacoch chýbal,aby som na neho myslela???.... Mám v sebe hrozný zmatok. Myslím na jedného,hnusne ubližujem druhému a trápi ma aj škola,skúšky..Ako to všetko bude.
Prečo sa minulosť nedá vrátiť,prečo musíme len spomínať......
Minulosť/Súčastnosť
Nechapem, ked si ho tak mala rada a dobre ste si rozumeli, preco si sa ho vtedy tak lahko vzdala len koli rodicom, ze s tym nesuhlasili?
S terajsim priatelom nie si stastna, preto sa citis unavena a odraza sa to aj na studiu, radsej sa s nim rozid, este nemas v sebe vyrieseny rozchod s byvalym priatelom, na novy vztah este nie si pripravena.