Rozmýšlam . Rozmýšľam o svojom vzťahu ktorý trvá 5 mesiacov. Moj prvý vzťah v 19-tich rokoch. Začiatky=super,krásne leto, nič na starosti, len si užívať pekné chvíle..Teraz ? Od kedy som nastúpila do školy sa mi to zdá iné. Viem že každý chalan je iný ale toto mi prekáža:
1) Niekedy sme úplne mimo z našich názorov-proste každý niekde inde.(snažím sa to rešpektovať a pochopiť,že zhoda nie vždy musí byť..)
2)Priatelovi som jasne povedala nech predomnou nehreší, (nie je to až tak veľa ale je .. ) chápem že ked je človek rozčúlený tak sa stane že mu to vyletí ale prečo si nedá pozor..
3)Jeho príííšerná gramatika! toto tu už bolo niekde rozoberané a aj som do tej temy prispela...telefonát plný výrazov-onáá,onéé .... Čo tiež neznááášaam!!
4)To,že smee spolu raz za týžden .. Miekedy sa ozve až večer lebo má v robote vraj "plno" . Byva 8 km od mesta kde študujem mám pauzu v škole,alebo končím skorej a on mi zavolá že sa doma"nudí" , alebo ked mu navrhnem že nech príde tak mi napíše že prenho je to ešte priskoro.
5) Mám sa teraz kvoli štúdiu na Vs šialene veľa vecí učiť čo mi zaberie ešte viac času ... K sexu medzi nami zatial nedošlo (to len tak na okraj ) .
A teraz citujem moju mamu " Ty si si tým vztahom nie si istá že ?? Mna neoklameš viem, že nie si ... "
Som zmatená, smutná a v rozčarovaní že takto to ide... Rozísť sa s ním nedokážem, aspon nie teraz .. ALe niekedy sa tak rozamýšľam ako to vlastne bude dalej . Možno som hlúpa. Je to ťažké ked neviem čo mám robiť.
Možno niekto poradí ....
Má to vobec zmysel ...
iste, kazdy mame svoje chyby, ale tito dvaja sa podla mna k sebe nehodia
iste, kazdy mame svoje chyby, ale tito dvaja sa podla mna k sebe nehodia
Ešte stale sa spoznavate može z toho byť kludne aj trvalý vztah ved peco nie, kazdy mame svoje chyby...:)
uzivaj si to co je a nestresuj sa, neplanuj...suhlas s kafik
mojvztahjeto - ver svojej mamine,jej stačí pozriet na teba a vie na čom je.Ináč, vieš čo je najkrajšie na prvej láske?