Požadovaná funkcia je prístupná iba pre administrátorov

strava na nočnej smene

ESS

Čo jesť? Nič lebo žalúdok prestáva pracovať o 20:00 a všetko čo do neho dáš neskôr sa netrávi a cez noc iba kvasí to logicky je veľmi zle. Nič nekonzumuj len pi ale nie kávy a energy drinky proste daj si pohár minerálky alebo čistej vody. Zariadiť sa musíš vedieť ty.

Sisi135

noc a strava: Tvoje telo v princípe moc nerozlišuje či je noc alebo deň, ale režim kedy vstávaš a kedy ideš spať. A jesť v noci hlavne samé ,,ľahké" ovocie je dosť špatne neviem máš to posunuté že cez noc makáš a cez deň oddychuješ alebo ako?

noc a strava

JA BY SOM CHCELA VEDIET AKO SA STRAVOVAT NA NOCNEJ UZ 5 ROKOV ROBIM SAME NOCNE V HYPERMARKETE A CHCEM SCHUDNUT MAKAM AKO FREDKA POHYBU MAM VIAC NEZ DOST V NOCI NEJEM NIC MOC LEN DAKE OVOCIE A PIJEM VELA VODY A RUCICKA NA VAHE SA ASI ZASEKLA PORADDTE CO ROBIT,ABY SOM ZHODILA ASPON 5kg

zarka

Mam problem zmenila som pracu,pracujem ako recepcna to znamena, denna, nocna,volno su to 12 hodinove smeny.Neviem ako sa spravne stravovat, tym ze je tam minimalny pohyb, bojim sa priberania, skuste dat typ, ako prezit a netlstnut.Vdaka

M74

xyxyz: Keď si necháš s prepáčením srať na hlavu, tak sa nič nezlepší. Kolegovia držali skoro 10 rokov zadarmo domácu pohotovosť a keď to chceli aj odo mňa a daľšieho kolegu, tak sme im ukázali vztýčený prostredník. A zrazu sa zistilo že na to je nárok podľa ZP. Zrazu sa za to platilo... Na druhej strane je pravda že my sme zamestnávateľa mali tak povediac v hrsti. Zamestnanci na pobočkách mimo BA boli na tom horšie, mali menšie platy a boli dosť zneužívaný a báli sa vzoprieť.

smajliQa