Nízky tlak v tehotenstve

usiko

jaLENja,

samotny nizky tlak nie je problem pri praci, ani pri dochadzani, ak s tym vies zit...ja som pracovala prvych 5,5 alebo 6 messiacov, pracujem ako lektorka na plny uvazok dopoludnia, takze stojim pri tabuli a venujem sa studentom......a tiez som dochadzala , a este k tomu skvelou mhd:-))))teraz su prazdniny, takze nerobim a uz v septmebri nenastupim.....takze tlak nie je problem...
.....v tvojom pripade by som sa dala hned vypisat na rizikove, vzhladom na tvoju diagnozu, tie prachy za to nestoja, a treba klud aby si to mmohla v pohode donosit.....takze neries tlak, ries nieco ine, aby ta mohol vypisat /vpripade, ze nechce/ ale myslim, ze ta vypise.......jednu studentku mam, co sa snazili 15 rokov o dieta a ked otehotnela, tak ju ihned vypisal lekar na PN, aby sa nic nestalo.....

jaLENja

Mám veľmi dobrého lekára, striedala som to, lebo niektorí mi kvôli diagnóze nevedeli pomôcť, ale tento je fakt dobrý. Je to MUDR. Ján Rehák, má dobre vybavenú ordináciu a skutočne sa vždy snaží pomôcť.
A aspoň si zvyknem na to, že sa so mnou teraz dejú veľké zmeny :) A navyše, keď som prežila umelý prechod... toto bude isto lepšie....

mirka 23

Chod určite k lekarovi, ak maš dobreho, tak neverim že by ťa nevypisal, že by niečo už nevymyslel. Robiť prve tri mesiace je fakt zabijak aj pri pohodovom tehotenstve.

jaLENja

Veď práve, mne robí starosti to, že dochádzam 30km, čo je aj časovo náročné. Tlak som síce mala nízky, ale bojím sa teraz, že keď niekde odpadnem, môže sa čosi stať a je to problém v inom meste. Doma by ktosi po mňa prišiel, ale takto? Nemám fyzicky náročnú prácu, ale problém je s tým ranných skorým dochádzaním.
Navyše, mala som problém otehotnieť a nechcem teraz nič riskovať....

mirka 23

Nazor, vkuse pespi? No fuj... To je tak hnusna vec ako chemicke tabletky.