Ahojte chcela by som sa opytat ako ste boli najdlhsie bez priatela(napr.nejaka brigada, alebo tak) a ci potom vztah fungoval tak ako predtym. Dakujem za odpovede
Mam otazku
mam 18 a študujem, možem si dať svoju zdravotnu kartu k dospelemu lekárovy??
Láska a vzdialenosť je ako vietor a oheň. Vietor malý oheň uhasí, ale ten veľký ešte rozdúcha. Ak je vaša láska silná a veľká, vzdialenosť by mala vzťahu prospieť. Túžba byť spolu, by mala teda rásť a nie sa odcudziť.
Keď boli 2-ročné vojenské služby, takéto skúšky lásky boli bežné, my sme sa za 1,5 roka videli len 4x, ani sme si nevolali, len vymieňali listy. Vzťah bol vtedy na začiatku, ale spolu s časom láska rástla a vydržalo to. Už sme spolu skoro 26rokov.
Čo je v dnešnej dobe odlúčenie, v čase mobilov a internetu, keď spolu možete volať a ešte sa aj vidíte????
ja som priatela spoznala na strednej v stvrtom rocnicku, vysku studujeme v odlisnych mestach, sme od seba 450 km, vidime sa raz za mesiac/dva mesiace a funguje nam to uz takmer 4ty rok... zavisi to od ludi, ci podlahnu novemu zivotu, alebo ci su zodpovední a vazia si vztah, ktory maju....
líštička, súhlas, aj moji rodičia tak vydržali...
ja si myslím ale , že je to aj o zrelosti tých dvoch, o tom, či ešte stále sú v tej rovine puberťáckej alebo ide o zrelý plnohodnotný vzťah dvoch dospelých ľudí...
Ja som bola rok v Anglicku a domov som prišla len na 2 týždne na Vianoce, takže vlastne sme sa nevideli 4 mesiace a potom 10 mesiacov a vydržali sme. V tejto internetovej dobe môžu byť ľudia oveľa viac v kontakte. Každý deň sme si volali cez skype, písali maily, jasné že tú prítomnosť a fyzický dotyk ti to nenahradí, ale aspoň sa vidíte, poviete si, čo nové. Bolo mi bez neho veľmi smutno, ale myslím, že náš vzťah to utužilo.