byvanie na floride- miami

petoirsko

Byvanie na na floride miami no mohlo by to byt fajn ale čo je tam take vinimočne ked tam každy chce ict byvat ja tam mam kamarata ktory už fakt byval skoro všade v usa je tam uz 12rokov pracuje ako krupier a prva cesta bola na Florida potom to bola Pennsylvania potom New York Kansas Ohio New Jersey Oklahoma Mississippi San Francisco,California a posledne roky žije v Los Angeles a na slovensko sa ani nechysta lubi sa mu tam a ako sa tak zda asi by už ani nemenil spoznal tam zopar čechov no každo padne uvidi sa čo bude dalej mna volal tiež no mna to do usa vobec nelaka ja sa asi skôr vratim spet do Irska pracovat ale už račej do Kilkenny lebo v Rathdowney už nič nieje

americanos

tak ked cesta je nakladna,co budes hovorit potom na floride,ked budes musiet mesacne zaplatit aj 1000dollarov za prenajom domceka? (inac,letenka na Miami sa da splasit aj za 600 euro)...ja som v USA v new jersey a je to tu tazke.mas nehnutelnost na SR ktora ma dobru hodnotu?ty chces predat svoj dom/byt a ist na trvalo do usa? hmm porozmyslaj.kde sa potom vratis? a kamaratke sa moze darit,vsetko zavisi od stastia...

......

Nemas nast,ale najvacsi problem vidis v nakladoch na cestu?dobre citam?wow...Ked sa chces zaradit medzi mexicanov pracujucich na cierno za menej ako minimalnu mzdu,tak nasetri na jednosmernu letenku a chod do toho.
Ja by som skor poradila sa spametat.Treba vidiet,ze naklady na cestu su predsa to najmensie...Ak sa chces prestahovat a zit tam aspon na nejakej urovni,mala by si sa nato pripravit a venovat vzdelaniu,ktoreho je v US nedostatok.(pripadne tlacit na priatela;-)Niekde sa o tom pise,akym odbornikom vydavaju prednostne kartu..(lekari,elektrotechnici,PC experti atd sa mozu dobre uplatnit)No dalsich ekonomov a podobnych vzdelancov tam nepotrebuju..Treba zabudnut,zeby uznali VS tohto typu niekomu zo SR.

peppa pig