Ahojte :-)
V septembri nastupujem do prveho rocnika na UK na biologiu.
Chcela by som sa popytat na par veci ludi, ktori tam uz studuju, pripadne tu stretnut ludi, ktori budu moji buduci spoluziaci :-D
V prvom rade sa chcem opytat, ci nahodou niekto nevie, kedy mam ocakavat definitivne rozhodnutie o prijati... Lebo list o tom, ze ma mozu prijat bez prijimaciek mi prisiel uz davno, v zozanem prijatych som, ale definitivne prijatie stale nikde. Budu to rozposielat az po prijimackach vsetkym naraz?
Duha vec, ktora ma zaujima sa tyka neskorsej specializacie. Treba uz v provom rocniku vediet, na co sa chcem specializovat a podla toho si uz vyberat aj povinne volitelne a volitelne predmety? Alebo sa staci definitivne rozhodnut az neskor?
PRIF UK Biologia
Ahoj mozem Ta poprosit o nejake info ohladom UK odbor biologia?Nastupujem v septembri :-)
Ja si davam tento rok prihlasku na biologiu, a uplatnit sa da aj v ucitelsktve na vysokej skole aspon podla toho co som vygooglila, je tam celkom dobre zameranie :) tesim sa na tu skolu dufam ze ma zoberu...
no takto..v AISE je mierny bordel..pretoze od minuleho roka sa ide podla noveho studijneho planu..lenze AIS poskytuje informacie aj o starych predmetoch (podla dobiehajucich starych planoch ) aj o novych..clovek to musi hladat..(pretoze 3. rocniky idu podla starych este)
co sa tyka tej peciatky..lioness neviem ako ty, ale vzdy, ked sa si dala nove predmety musis po peciatku..len uz to nie je peciatka riadny zapis, ale doplnujuci..aj vtedy ked si to zapisala v aise..ale po tu sa ide, az ked je clovek definitvne rozhodnuty, ze to chce nechat tak ako to ma, pretoze potom uz dalsie zmeny nie su mozne..