ja už fakt neviem čo robiť.
Študujem na VŠ, je to hnus, ale platia mi všetko rodičia.
Nedokážem si nájsť žiadnu brigádu.
Študujem v čechách, takže pondelok a piatok okrem školy trávim cestovaním tam a domov, ostáva mi utorok, streda a štvrtok aby som tam niekde robila, na inzeráty mi nik neodpovedá ak aj voľaké sú.Do krčiem si radšej vezmú domáce študentky ktoré im aj cez víkend môžu prísť a nie len v strede týždňa. Navyše, tých záujemkýň je dosť aj bezo mňa. Stále to isté dokola- ponuky iba chodiť a zháňať si ľudí na poisťovníctvo alebo ponúkať kozmetiku. Poviem na rovinu tá práca sa mi hnusí pretože počúvam názory okolia na týchto ľudí čo im povedia ak za nimi niekto taký príde. Toho je už strašne moc. Denne aj 5 telefonátov máme či nemáme záujem o ... . Ostať tam na víkend nemôžem, domov musím prísť pomôcť nech mama neni na všetko sama. A tu si nájsť robotu? Kde?Milión inzerátov som si dala, zase to isté...dealerka,poistovnictvo,wellness...fakt neviem komu by som to ponúkala. Starým susedám?Babke?Heh... V lete som pracovala v práčovni v meste. Desať hodinové šichty s osratým,krvavým prádlom v totálnych horúčavách. a zárobok mi vystačil na nájom na dva mesiace. V lete kam? Mám možnosť ist do zahraničia robiť. Plat nič moc ale zas nečakám že si doma vôbec niečo nájdem. Aspon trocha na skolu nech si zarobim.Neni zadarmo. neviem fakt ako si najst normalnu robotu.setrim ako sa da, nechodim do kina,do baru,do cukrarne nikam. miesto mhd idem pesi.
som fakt tak neschopna??spoluziaci chlastaju kazdy tyzden,kde na to beru?jeden ide s frajerkou do alp druhy k moru.chcela by som byt chalan, bolo by viac moznosti ci uz ist na stavbu alebo strazit nieco....potrebujem robit aj cez rok nielen cez prazdniny.som uz v takom stave ze pojdem slapku robit.alebo striptiz.hm lenze ani na to nema postavu.
sorry za tak dlhy text:(
som neschopná sa o seba postarať