manželský stereotyp

Príspevok v téme: manželský stereotyp
martinuška

Ahoj,všetkým. Som už 20 rokov vydatá, ale mám iba 38 rokov. Manžel má 43. Máme deti vo veku 7 rokov, ale zdá sa mi, že nastal stereotyp, ale strašný. Môj svet sú už iba deti, ich aktivity, a manželov svet je práca, a potom je stále unavený. Ja neviem, ale ja som chytila druhý dych, študujem, chcem viac, práve teraz som mu navrhla, aby sme začali chodiť na hodiny salsy, ale vraj je unavený. To už bude stále takto.Aké máte skúsenosti?

llek

Beskyd, ideme na roznych vlnovych dlzkach,takze nema zmysel presviedcat sa navzajom o svojich pohladoch na vec. Ja som zazila dobre manzelstvo, kde sa navzajom respektujeme a veci funguju Iste nie sami od seba - je za tym vela kompromisov a potlacenia vlastneho egoizmu, ale stoji mi to za to, doma je zivo a moj zivot ma zmysel. Ty si dost pesimisticky a trochu citit z tvojho popisu nihilizmus. Co povazujes teda za optimalne prostredie pre narodenie a vychovu deti? Pre mna je to dlhodoby fungujuci vztah (v mojom pripade manzelstvo). Vies, ono to posunie cloveka do uplne inej roviny a prestane riesit len sameho seba.

beskyd