Depresia...

Príspevok v téme: Depresia...
Lucy Liu

Zdravim Vas vsetkych...Mam 20 rokov a myslim, ze trpim depresiami...Zacalo sa to u mna asi v septembri...Vsetky tie pocity, ktore som videla opisane aj v inych temach...Stale smutna nalada, nechut vstat z postele a zacat vobec novy den, preplakane cele hodiny, vsetko ma prestalo tesit a vsetko robim iba mechanicky, ako nejaky robot, nedokazem nastartovat pozitivne myslenie...Myslim, ze to spustili rodinne problemy...Chcela som si pomoct sama, zacala som brat lubovnikovy caj, lebo som citala, ze to proti depresiam pomaha...Uz som si myslela, ze bude vsetko ok, ale teraz sa k tomu pridal aj dalsi problem a uz naozaj dalej nevladzem...Tak som sa rozhodla, ze by som mala vyhladat pomoc...A preto Vas prosim o radu, mam ist za psychologom, alebo rovno za psychiatrom? A tiez by ma zaujimalo, kolko taka konzultacia alebo sedenie stoji, kedze som studentka, moje financie su obmedzene a na rodicov sa nechcem obraciat...Velmi pekne Vam dakujem...

kakula

on je tvrdil,ze s tym hypnogenom uz prestal,ale to nebola pravda,potreboval ho viac a viac.Vcera mal abstak lebo nemal hypnogen myslela som ze je uz snim koniec ale nastastie ho to preslo,cakm co bude dalej,sam hovori,ze to svinstvo si uz neda.Co sa tyka liekov psycholog mu dal ine lieky na spanie ale on hovoril ze po nich nezaspi,ale po vcerajsku po hypnogene ani nesiahne v co dufam.Takze viac mu pomoze psycholog ako psychiater?Je niekde v Ba nejaky taka poradna,alebo ci by mal navstivit kam,ist da sa to zvladnut aj ambulantne nemusi podstupit liecenie?Vdaka za rady.

bleeee

Kakula, hypnogen je vysoko navykovy, po case si telo zvykne a potrebuje vyssie davky. Vedel psychiater o tom hypnogene? Neviem, ci by mu potom este predpisoval nieco viac na spanie... V kazdom pripade musi priatel zacat riesit svoje problemy. V tom mu lepsie pomoze psycholog, nez psychiater.

karuna97

Lucy niekedy stačí porozprávať sa s niekym kto Ťa chce pochopiť,inokedy pomôže psychológ.