Maniodepresia, vysoká škola, stimulanty

Príspevok v téme: Maniodepresia, vysoká škola, stimulanty
amanita

Zdravím všetkých,
pred vyše rokom mi bola diagnostikovaná maniodepresia, aj ked psych. problemy mam od dvanastich. Študujem na výške, medicínu. Sama sa občas čudujem že som sa na to dala. Blbá nie som, ale ked mám depresívny stav niekedy mám výpadok aj vyše mesiaca, kedy niesom schopna sa o seba postarať, nieto sa učiť. Ćo ma ale štve je že lekárka rieši len moju mániu, ako keby to že som v depresii a je mi nanič bolo v poriadku. Hlavne nech sa zabráni mánii, antidepresíva nebudú, a ak tak minimum. Mne je v manii dobre, aspon vtedy som šťastná, stíham štúdium, predtermíny skúšok na výbornú, a aj študentský život si užívam naplno. Aspoň vtedy žijem. Preto nechcem potláčať tie stavy spokojnosti, a žiť v šedej prázdnote. Lieky som vysadila, a na naštartovanie berem guaranu a rozmýšlam že aj piracetam by bol fajn. Konečne žijem ako človek, cítim, prežívam aj niečo iné ako smútok. Moja otázka znie: má niekto skúsenosti čo môžu urobiť stimulanty pri mojej diagnóze? nemôžem si nejak velmi ublížiť? A nemá niekto tiež skúsenosť so stimulantmi pri depresiach a uzkostiach? Vopred dík za typ. Som len druháčka, preto o liekoch vela neviem, a nechcem o sebe kecať a zničiť si úplne meno na intráku.

beb