Sebaubližovanie

Es2017

Ahojte, som študentkou psychológie v Olomouci. Oslovujem vás prostredníctvom tohto príspevku z dôvodu, že *hľadám* ľudí - konverzačných partnerov pre svoju bakalársku prácu, ktorá je zameraná na zámerné sebapoškodzovanie. Výskum bude prebiehať formou rozhovorov. Všetko bude kompletne ANONYMNÉ. Hľadám ľudí vo veku od 18 rokov, ktorí sa v minulosti či naďalej v súčasnosti sebapoškodzujú. V prípade akýchkoľvek otázok ma prosím kontaktuje prostredníctvom mailu: vyskumdsh2017@gmail.com. Ďakujem vopred.

Timz (timea)

Itala som si pozorne kazdy pribeh, vidime ze su tu dost zle veci ...ale musim sa priznat ja mam tiez dorezane rukz...zacalo to pred rokom ked som pochopila aky mam zivot a ako mi ublizili ludia ktorich som tak strasne milovala.. :( este aj milujem ...ale to uz sa mi nevrati spat.... ked mama zistila ze sa rezem povedala mi ze este raz mi to uvidi a pojdeme ku doktorovi a aj sa stalo ...ale doktor nepomoze ten vas da len na viliecenie tam vam zisti ze ste v pohode... len to ma hacik pojdete do tabora kde sa o vas postaraju ludia a kde budete posluchat na slovo a uz sa nikdy
ziletky,skla a ostatnzch ostrich predmetov ani nedotknes... bola som v tom tabore viem ake to je... neprajem to nikomu z vas tak prosiim neublizujte si :) ...viem ze asi je divne ze to hovorim ja ktora som sa tiez rezala ale ako vam to pomoze chvilku budete volny a potom len trpite... :( ja sama sa teraz za svoje ruky prucho ..hambim a to som divca divcata by si svoju krasu takto nicit nemali... :)))) A tiez som sa nemala komu vyrozpravat ale jedneho dna sa taky clovek nasiel ktory ma pochopil a bol pri mne a stale je.. len treba hladat toho spravneho cloveka :))

weja :(