Mám 21 rokov, sotva 170cm (keď sa úplne narovnám). V živote som nemal ani vzťah ani sex.
A ani peniaze nemám, študujem na vysokej škole takže najbližších 5 rokov mi škola zoberie veľa času a peňazí, takže žiadne drahé kávičky ani kino alebo festivaly si dovoliť nemôžem.
Akú mám šancu nájsť si vzťah ? Mám vôbec šancu na nejakú (normálnu a peknú) babu, keď nemám absolútne nič čo by som mohol ponúknuť ?
Otázka: "Čo je na tebe zaujímavé? Prečo by so mnou mal niekto chcieť chodiť ?"
Keď si na to odpoviem tak sa cítim ešte horšie, nie je na mne absolútne nič, prečo by so mnou mala nejaká chodiť, nemám ani žiadne záujmy (okrem školy), si občas doma zacvičím nejaké kliky a drepy, ale inak nič), nie som pekný, nezarábam veľa, som malý...
Už mi to fakt lezie na hlavu, v 21 byť panic a ešte v takom svete kde ľudia o to prichádzajú už 15 rokoch.
Mám to s dievčatami dosť blbé, žiadna ma nechce, žiadna sa so mnou nekamaráti, poznám ich strašne veľa ale buď sú zadané alebo ma nechcú a napíšu mi len keď niečo potrebujú do školy ale inak nič, inak som vzduch :/
Každá chce len vysokého, pekného, silného, vtipného, intelegentného, charizmatického a neviem akého - proste dokonalého :(
Dneska je fakt ťažké si nájsť niekoho, každý si ide svoje, každý len pozerá do smartfónu a niekam sa ponáhľa, a oslovenie len tak z ničoho nič je dnes také, "creepy" (viete čo tým myslím, nenapadá ma teraz výstižnejšie slovo).
A čakanie na zázrak, to už ma nebaví, keď sa nestal doteraz tak sa už nestane nikdy, ono tie reči, že "nejaká sa nájde" na chvíľu upokoja, ale neskôr ten smútok a depresie zase začnú na človeka chodiť.
Akože na jednej strane podľa ľudí sa mám hrnúť do zoznamovania a ísť tomu naproti, oslovovať, mať iniciatívu, ale zas na druhej strane keď to budem robiť tak budem za zúfalca, ktorý sa zúfalo snaží niekde zasunúť. Fakt neviem ako si v dnešnej dobe nájsť vzťah, keď nemám kamarátov a známych.