Z e n y! Prosim vas, vy co mate aspon tak dlhe manzelstvo.To tiez vam sex uz nic nehovori? Ja taham uz na 8mesiac a teraz som si to uvedomila-ved je to hrozne a nie sme taki stari...:-))Tiez vas starosti a unava prevalcuju?Ja uz vlastne nemam ani chut na toho mojho :-)
Bez sexu po 17tich rokoch manzelstva
Ja si myslim, ze chyba je v systeme. Je hrozne nespravodlive, kolko povinnosti ma zena na Slovensku. Zila som dlhsie v zahranici, tam je bezne, ze ak zena pracuje, ma pani k detom, dalsiu na upratovanie a dokonca moja domaca mala dalsiu pani aj na zehlenie. Takze jej s 3 detmi vypomahal manzel a dalsie 3 osoby a ona este vzdychala aka je unavena. Bolo to v Taliansku a ona pracuje ako veterinarka. V Grecku by sa zase muz prepadol od hanby, ak by matka jeho 3 deti musela pracovat. Vsak on je na to, aby zivil rodinu. Malo by sa s tym robit nieco aj u nas. Vsak tu mame krasne zeny, vsetky Nemky, Anglicanky a neviem kto sa mozu schovat, ale pozrite sa ako su uz v 40-tke strhane.
tak ho treba vymenit...
ahoj klaudia.Tak ta povzbudim.Ja som bola bez sexu takmer rok,medzitym som dala ziadost o rozvod,ale boli tam aj ine problemy...spriatelila som sa potom s kolegom v praci,velmi sme si rozumeli,aj on bol v rozvodovom konani.Dnes sme spolu uz 5 rokov a je to fajn.Chcem tym len povedat,ze ak vztah nefunguje-skus sa este porozpravat....nekomunikujete spolu?Ved deti to vidia,ci sa mate radi alebo len prezivate...Na nic ta nenahovaram,v prvom rade sa porozpravajte ze takto to dalej nepojde...
Dakujem vsetkym za nazory.