chcem si zalozit ucet v banke + platobnu kartu, mam 21 ale nie som student neviete mi poradit v ktorej banke je najvyhodnejsie zalozit si momentalne ucet? ktora banka ma najnizsie mesacne poplatky za vedenie uctu?
kartu neplanujem velmi vyuzivat, len na obcasne nakupy ale ide mi hlavne o platbu cez net
Ucet v banke + platobna karta
Ahoj sannn,
presne tak ako píšu ostatní, odporúčam založiť účet práve v Mbank. Ak ti môžem doporučiť, pri zakladaní účtu využi aj túto výhodu -odkaz odstránený- a budeš mať ešte aj bonus 20 €.
preferujes kamennu, tak naco riesis poplatky :P
u nas maju kartel, vsade platis vela.
Fio.. jedina kamenna kde neplatis nic, no je len jedna v BA a potom niekde este dve po slovensku..
no ja by som to urobil takto:
1. mbank
2. zuno
3. fio
1. mbank pouzivat na setrenie (2,1% urok) a na platbu kartou asi (neobmedzene limity)
2. zuno pouzival na vyber hotovosti (zadarmo v TB, neobmedzene limity)
3. fio na vklad, popripade rovno vyhodit zuno a fio aj na vyber.
ale ak si z hornej dolnej, tak mas smolu..
nechapem na co potrebuje niekto ucet v kamennej banke :) ak teda nie si podnikatel.. a nechapem ako to ze ludia veria banke natolko, aby tam davali svoju mesacnu vyplatu.. teda ak sa nebavime o 4 a viac cifernej sume..
a ak sa nejaky bankar bude ohanat s tym ze kazda druha ma free ucet, nech mi nieco vylize, free po splneni x milionov podmienok, na take bezny clovek nema nervy...
no ta mbank vyzera celkom dobre ale preferujem kamennu banku, neviete kolko sa plati za vedenie uctu v inych bankach? napr. v slovenskej sporitelni alebo vub?
mbank je banka internetova, nie kamenna... takze sa neda niekam prist a povedat, ze chces vlozit peniaze na svoj ucet... samozrejme, su sposoby, ako vlozit peniaze, najednoduchsie cez znameho, ktory ma ucet v niektorej z kamennych bank
pokial vyplatu nedostavas na ruku, tak predpokladam, ze vkladanie hotovosti sa ta tykat nebude :)
ako to myslis ze s vkladanim hotovosti je problem?