Externé štúdium EUBA

Príspevok v téme: Externé štúdium EUBA
fergie1581

Ahojte chcem sa spýtať, či má niekto skúsenosti s externým štúdiom na EUBE??...tento rok by som mala nastúpiť na NHF odbor FBI, ale po odvolaní ma prijali len na externé štúdium bohužial :/ (možno mali voľné miesto aj na denné, ale povedali si, že ma prijmú na externé, že aspoň budú mať peniaze z toho)...prednášky sú aj cez týždeň alebo len cez víkendy??..dúfam že aj cez týždeň..a neviete či sa dá po roku prestúpiť z externého na denné?..ďakujem

Veronika_27

Ahojte,
tak rada by som sa aj ja vyjadrila k tejto téme... neviem už kto písal, že nie je
škola ako škola... a nie je odbor ako odbor... treba si vedieť vybrať, tú oblasť, kde sa človek uchytí a nie len vhupne do preplnenej oblasti nepotrebných absolventov.
Ja napr. študujem na UMB v Bystrici a nemôžem povedať, že za ten rok aj pol, čo tu študujem, som sa nič nenaučila. Prístup väčšiny vyučujúcich je naozaj super, nehodnotia od buka do buka, ako majú náladu alebo ako im je dotyčný sympatický. Hodiny sú pre mňa zaujímavé a v prípade ak niečomu nerozumiem, tak sa mi to snažia vysvetliť bez toho, aby sa na mňa pozerali spôsobom, že či sa to vážne pýtam.

Chcela by som sa spýtať, ak sa tu niekto nájde taký, kto by mi vedel poradiť. Tiež študujem FBI, zatiaľ len bc., chcem aj inžinierske spraviť a potom by som už chcela začať pracovať, no dopočula som sa, že sa dá na tento odbor spraviť aj doktorát (externe), len nie na našej škole... ako to je v KE? Je to lepšia škola ako v BA?

thatiank_aa

Nie všetky firmy sú zaťažené na vysokoškolské tituly, pretože zato, že má niekto vyštudovanú VŠ nie je zaručený manažér. U nás to funguje systémom, že aj napriek tomu, že niekto nemá výšku, môže očakávať kariérny rast, ak je v danej práci dobrý - dobrý príklad je moja šéfka - vyštudovaná stredná škola a o 10 rokov neskôr pôsobí ako manager senior, dokonca bez cudzieho jazyka - a to len vďaka svojím schopnostiam.

Dadula56