V 17tich chcieť dieťa ?

Príspevok v téme: V 17tich chcieť dieťa ?
Lia22

Ahojte ženy

Som úplne normálna študentka 3. ročníka. Mám priateľa už 3 roky, lúbime sa, všetko je fajn - sem tam menšia hádka. Má 20, chodí do roboty, celkom slušne zarobí. Bývam v rodinnom dome s mamou , tatom a braskom.. Len nevienm či mi hrabe ale cca už pol roka túžim neuveriteľne po bábatku. Prosím, neodsudzujte ma za to. Viem, že by som sa dokázala postarať, nedávno som sa sama pár týždnov o dieťa starala a nie raz a všetci boli spokojný. Školu by som doštudovala individiálne, teda aspon druhý polrok 3. a prvý 4. ročníku. Finančne viem,že to zvládnem s priateľom ale jedine čo ma brzdí je tá škola a rodina. Ja viem, sibe mi, ale napíšte mi niečo na to, prosím

Krpec33

Ahoj :)
Ja tvoje pocity chápem :) Predsa len v každej žene je materinský cit, ktorý skôr či neskôr výjde na povrch. Ja osobne mám 17 a 10 mesačného synčeka :) My sme teda bábo nechceli, ale pritrafilo sa. Aj keď by som ja nič nemenila, ale dobrovoľne by som do toho neišla. Pretože je to rozhodnutie, ktoré už nemôžeš vziať späť. Možno to teraz tak cítiš, ale možno by si to za 2 mesiace oľutovala a už nič stým nespravíš. Bábätká sú krásne, ale keď bol môj malý ešte fakt malý a kamaráti išli von alebo na výlet s celou triedou a ja som nemohla, lebo som bola s malým, bolo mi to ľúto. A ľahko sa povie, že školu si dokončím individuálne. Ver mi nedá sa to ani porovnať s tým ako sedíš v lavici. Je to ťažké, do toho ti plače malé bábo a ty sa zároveň učíš. A vieš, že nemôžeš pred ničím z toho utiecť.
Verím, že by si bola skvelá mamina, lebo by si svoje bábo milovala, ale ver mi, určite je lepšie užiť si strednú bez mimča ako s ním ;)

lorinnes