Neviem ako ďalej

Príspevok v téme: Neviem ako ďalej
MalaPrinceznicka

Pisem sem prvy krat. Touto cestou vas chcem poprosit o pomoc. Som zufala. Tyka sa to mna a mojho priatela. Teda uz byvaleho. Mali sme krasny vztah, boli sme spolu skoro rok. Poznala som jeho rodinu pravidelne sme u nich boli, byva este s nimi. Aj on poznal moju rodinu, avsak ku mne sme casto nechodili, pretoze mam aj sestru a tak sme nemali v izbe dostatok sukromia. Ja mam 16 rokov on ma 20. Vo vsetkom sme si rozumeli. Samozrejme obcasne hadky tam boli. On chodi na vysoku skolu dost daleko od nasho mesta, v nedelu naobed odchadzat na internat/vtedy este privat, ja som studentkou este na strednej skole. Cez prazdniny sme boli spolu kazdy den, chodili sme spolu na vylety, ma rodinu v zahranici, predstavil ma aj svojej celej rodine aj mimo Slovenska, rozumela som si so vsetkymi, ziadne konflitky. Kazdy den sme boli niekde inde, a tym padom s nim mame velmi vela spolocnych zazitkov. Dovolenky, cez zimu sme planovali lyzovacky a tak. Avsak pred viac ako tyzdnom sme sa vecer pochytili za malu drobnost (viem ze to nieje dovod rozchodu), na druhy den sa mi vobec neozval, cely den som sa o neho bala a tak k veceru som mu zacala volat, naco mobil mi nedvihal, a na sms neodpisoval. Mala som o neho strach ci sa mu nieco nestalo, pretoze by nebol ani jeden den, co by sa mi neozval. Stale sme boli v kontakte dennodenne sme si volali. Viem ze si poviete ze sme neboli spolu niekolko rokov aby som hovorila ze si bez neho neviem predstavit zivot, ale citim to tak. Bol sucastou mna... mojej duse aj tela... Teraz to pokracuje tak ze sa mi neozyva, a dovod rozchodu mi povedal ze sme spolu malo. Ze ma skolu bude mat 21, potrebuje si popri skole najst pracu aby nebol zavisly len na rodicoch a ich peniazoch. Ja ho chapem, viem ze ma toho vela, ale myslim zeby sa to dalo zvladnut. Psychicky som sa zrutila, a dostavam sa na uplne dno pri pomysleni nato ze budem bez neho. Som na neho az prilis naviazana, bol mojim vsetkym.