Dá sa viesť plnohodnotný život bez priateľa?

Príspevok v téme: Dá sa viesť plnohodnotný život bez priateľa?
slnecnica20

Mám 20 rokov a v živote som nemala priateľa. Študujem na univerzite, som samostatná a viem čo chcem, v podstate sa mi darí vo všetkom až na túto oblasť. Pomaly z toho začínam byť aj zúfalá, chlapi s ktorými som pár krát bola vonku boli príšerní a tí čo sa mi páačia o mňa nemajú záujem. Pomaly začínam byť frustrovaná keďže mi ani len výhliadka založenia si rodiny mi nehrozí. Žijem sama v podstate už od 16-tich a žúrovanie po nociach a hľadanie si priateľa ma už smrteľne omrzelo.
V podstate už strácam o všetko záujem. Dá sa vôbec viesť plnohodnotný život bez partnera?

.....

AdamKrt..hoci ťa mnohí za tvoj postoj odsudzujú, v podstate máš pravdu. Poslaním života je láska a potomstvo, len dnešná moderná doba nás mení. Snažíme sa byť emencipované, silné...ale v kútiku duše každá túžime po rodine...nikkuska to veľmi pekne vystihla. (ked žili naši starí rodičia, kde boli rozvody? rodiny boli spolu, v dnešnej dobe sa každé druhé manželstvo rozpadá....

nikkuska

ten, kto tvrdí, že život bez partnera je pre neho plnohodnotný, podľa mňa nikdy nezažil lásku alebo niečo podobné. Alebo zažil, sklamal sa a radšej to už nechce zažiť, aby sa nepopálil a radšej si vybral cestu životom, na ktorej bude sám. Našiel si iný zmysel života a tvrdí, že jemu je tak fajn, ale možno v skutočnosti vôbec nie.

bobcek