LEAKY GUT SYNDROME

Príspevok v téme: LEAKY GUT SYNDROME
lalias

Ma niekto toto ochorenie?Mam nato velke podozrenie preto by som bola rada keby sa vyjadrili ti ktori uz s tym maju skusennosti.Velmi by som bola zvedava kde mu toto ochorenie diagnostikovali.Kde na Slovensku sa tym zaoberaju a liecia to.Totiz som hovorila s jednym panom ,ktory hovoril ze toto sa nediagnostikuje resp. ani nelieci na Slovensku a ze to stoji drahe peniaze.Tu palku co mi povedal som mu ani nechcela verit.A som iba studentka,ani nepracujem.Jedna sa o chorobu crevnych tazkosti (neustale naduvanie,plynatost,bolesti brucha ,hnacky)zasahuje to imuntiny aj nervovy system(do krvi sa dostavaju toxiny ,ktore cloveku sposobuju akoby pocit nevnimania a rozne ine problemy )a nemoze celkovo fungovat.Prosiiim! kto mu toto ochorenie zistili nech mi napise.

Tomas12345

BJ 2 :

Pôsty nie sú pre každého, a pre oslabeného človeka sú nebezpečné. Lekári síce určitý spôsob pôstu schvaluju, ale hladovky určite nie, ale len obmedzenie určitých jedál na určitý čas.
Kludne si mysli že si mudrejší než lekári, i ked je to velmi naivná predstava že vsetci lekári sa mýlia a ty ktorí si dačo vyčítaš z internetu máš pravdu.
Clovek je všežravec, nie je preto dôvod nejesť mäso.

S tými parazitmi ale môžeš mať pravdu.

lalias :

A pijávaš teplú či studenú vodu ? Na dobré trávenie je dôležité piť teplu vodu okolo 37 stupnov. Studená voda trávenie sťažuje.

BJ 2

Este jedna vec, vyhybaj sa psenicnej muke. Teda jedz co najmenej peciva a lepku celkovo. To pri leaky guts nerobi dobre. Nahrad to viac ryze (rob si vegetarianske rizota), a pohankou, psenom, a popripade zarad viac lahko stravitelnych strukovin. Skus napr. cervenu sosovicu. Je trochu drahsia, ale je najlahsie stravitelna.